Tartalomjegyzék:

Hogyan számítod ki a PPC-t?
Hogyan számítod ki a PPC-t?

Videó: Hogyan számítod ki a PPC-t?

Videó: Hogyan számítod ki a PPC-t?
Videó: Hogyan szerelj össze egy PC-t - Számítógép építés tutorial 2019 2024, Lehet
Anonim

A megfelelő PPC hirdetési költségkeret kiszámítása

  1. PPC a reklámozás az egyik legfontosabb modern reklámirányzat.
  2. PPC Költségkeret = (Ügyfelek száma / CR2) / CR1 * CPC.
  3. Ügyfelek száma = (Bevétel / Értékesítési időszak) / Átlagos értékesítési összeg.
  4. Ügyfelek száma = (10.000 / 2) / 1000 = 5 ügyfél.
  5. PPC Költségvetés = (5 / 0, 5) / 0, 01 * 0, 5 = 500 USD.

Különben is, hogyan méri a PPC-t?

  1. Megjelenítések – Az a szám, ahányszor hirdetése megjelent a keresési eredményoldalon.
  2. Kattintások – Ahányszor valaki rákattintott a hirdetéseire.
  3. Átkattintási arány (CTR) – A kattintások százalékos aránya osztva a megjelenítésekkel.
  4. Költség – Az összes kattintás teljes költsége.

Az is felmerülhet, hogy mennyit költsek egy PPC kampányra? Általában véve, mennyi neked kellene tölt a Google Ads szolgáltatásban igen eltérő. tudsz tölt havi 50 dollár vagy 10 000 dollár feletti összeg. Mennyi végzel költés az értékesítési céljaitól, a megcélzott földrajzi terület nagyságától, a keresési mennyiségtől és az iparág versenyképességétől függ.

mi a jó ROI a PPC számára?

Ha például 100 USD nyereséget ért el a hirdetéseiből, és 50 USD-ért futtatta a PPC-t, akkor a képlet a következő lenne: (100-50)/50. Ez 1-nek felel meg, ami 100-zal megszorozva a százalékos ROI: 100%. Ha ehelyett 200 USD nyereségre tett szert ugyanazokból a hirdetésekből, akkor 200-50=150, 150/50=3, 300% ROI.

Mik azok a PPC mérőszámok?

A 9 legfontosabb PPC-metrikák Kattintások: A fizetett hirdetésre leadott kattintások száma. Kattintásonkénti költség: Az átlagos kattintásonkénti költség. Átkattintási arány (CTR): Milyen gyakran kattintanak a hirdetésére, miután meglátták. Minőségi mutató: a Google által hirdetései, kulcsszavai és céloldalai minőségének és relevanciájának mérése.

Ajánlott: